Subscribe:

facebook

Mar 21, 2011

Jaga oh Jaga Kenapa kau TiDo


Ini adalah entri mengangjing kepada JAGA@pak guard di luar sana (kolej aku je)..sebelum tu aku nak mintak maaf kepada anak2 pakguard yang bace ini..aku bukan cakap kat ayah korang..segelintir je..yang bagus tetap ada ^^,..tugasmu amat kami sanjungi...erm,tapi aku rasa korang sendiri ade isu masing2 dengan jaga kan..kan??hehe

Pelajar2 kat kolej tempat aku belajar ni semuanya tak puas ati dengan dengan sorang pakguard..name die T-rex..aku tak tahu cmne die leh dapat name tu..dah la keding..ish..dengan kepoyoan die yang amat tu..amat2la membuatkan orang annoyed ...erghh..hari ahad die n the gang buat satu operasi "ops sticker tadak"..sape2 yang xde sticker..motor@kereta kena tinggal luar pagar..itu aku akui memang salah kiteorang..tapi perlu ke buat hari ahad??pejabat warden pun tak buke..kawan2 aku yang kene semlam..ade memeber aku tu..sepanjang die berjalan duk maki2..hikhik..bab remeh cmni memang dorang aktif semacam kan..hari ni aku tengok penuh motor dan kereta kat luar...ooolala~

itu satu hal, sekarang ni aku rasa..pakguard kat kolej aku ni berlambak yang amat..tapi fungsinye abuk pun tak nampak..yang aku nampak..pukul 2-4 pagi..dorang tgh sleeping beauty..kadang2 tu..dorang guna walkie talkie buat bergayut...darn!..okeng..kalau korang nak tido mati ke..tido terbongkang sekali pun..bergayut tiang lampu sekali pun..aku tak kisah...masalahnya sekarang..3 minggu lepas...4 biji motor lesap..pecer~~
tahun lepas pun ada motor hilang..tak termasuk laptop yang berbelas hilang kalau campur semua sem..aduhai..aku tak tahu ape tindakan dorang..bab remeh memang I'm number one!..
pui..pui..

Melankolik Pakguard

wahai pakguard..
nyawaku di bawah jagaan mu...
kepercayaanku hanya untukmu..
jagalah hati,,,jangan kau nodai..
jagala hati..lantera hidup ini..

wahai pakguard...
tubuhmu yang gantang..
buatku terpikat..tetapi sekilas pandang..
aku masih ragui..
mampukah dikau mengejar hanya seorang kanak-kanak..

wahai pakguard..
si mereka sudah menangis...
facebook tak boleh masuk..
merendek pun tak dapat..
sadis sekali..

wahai pakguard..
bangkitla..
ber"qiammulail"..

ya ampun..mengarut gile >,<

advice of the day... dont be a douche...

6 mengarut:

Nabiha Zaidi said...

sleeping beauty... awww... hahaha... manjenyee.. :p

Lulu Rahman said...

ahaha, serious kelaka ;D

aiex sepet said...

luth....adakah anda telah di nodai? oh tuhan~ bawak2 juagak lah berqiam mlm nih..huahaha

fyy mokhtar said...

tandass~ kau dah kenapa?? hahaha. woii asal kakak sepet ade ney??

Syafiq Rosli said...

hehe..mmg slalu nmpk jaga tidur

Yuni Aisyah said...

pak guard tu letih la...x ckup tido..cian dia..nak pulak kalo da tua...cam x larat je nak jd guard...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger