Subscribe:

facebook

Oct 16, 2010

Konspirasi Blogpot

Howdy!!..bukan blogspot ye anak2..
mungkin ada segelintir blogger yag dah tahu pasal ini dan mungkin tidak. 
tak salahkan share benda2 macam ni..kan2?
cuba korang sume search blogpot...konpem kua ni :
Showing results for blogspot. Search instead for blogpot


menunjukkan yang carian kite tu cam tak wujud..atau ada had.
ok cuba letak link blog korang pulak..blog"s"pot .."s" kita buang..
macam tertera dalam gmbr tu.nak try link aku tu pun takpe..
hahaah..*elok try link sendirila, 
untuk menunjukkan keberkesananye..:P
korang akan nampak site ini..


MEGA SITE OF BIBLE STUDIES & INFO


link blogspot macam tu pun dorang dapat manipulate en.. 
korang boleh bace site nie..xberdosa pun aku rase..
utk pengetahuan kite aje.
erm.tanda2 kiamat juga ade di tunjukkan..cam~
Will diseases increase such as AIDS & new ones appear? Yes.
 People would be disobeying their parents, People would be taking drugs


p/s aku bukan promote ye..hanya untuk pengetahuan. 
apa2 pun kembalilah kita kepada tinggalan Nabi Muhammad s.w.t : 
"Bukankah aku telah meninggalkan kepadamu panduan
 yang benar,dan bila kamu berpegang teguh dengannya, 
kamu tidak akan sesat selama-lamanya,iaitu al-Quran dan Sunnahku.
  






2 mengarut:

Sca Ndx said...

seram lak aku try benda ni

Unknown said...

btol sy da try.. hahaaha.. tp x bc.. trus close..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger