Subscribe:

facebook

Oct 18, 2010

Gadis...sadis :">

aku ade satu cerita...yg perlu ak ceritakan..hehe..citenye bermula macm ni..
adelah sorang gadis tu en..amat cun..gebu..pergh...n
aikla die LRT yang sesak tu..dah cam ikan sardin.
apa taknye hari sabtu..mmg ramaila manusia. gadis tu berdirila betul-betul sorang jantan..ape lagi jantan tu pun bangunla..kononye jentelmen la kan..haha..tapi..x dan2 die nak bangun gadis tu tlk jantan tu ngn lmbut..




"erm, terima kasihla wak,.. saya lbeh suke berdiri.."
jantan tu tercengang jek....
die bangun balik semula..gadis tu tolak balik..sehingga 3x..
gadis tu cakapla sekali lg..tp kali nie sound baik pye..abes satu koc dgr
"xpe ! xpayah susah2..sy lbih suka berdiri"
dan buat kali keempatnya..jantan tu berdiri lagi..
"woi cik kak! saya nak turunla!!! da tlajak 2 perhentian tau!"


hmmm....
ape punye perasanla gadesss tu..
aku xtahula cmne reaksi muke die yek..





2 mengarut:

Unknown said...

bengong ni. haha

mr delirium said...

owh...saya tidak mingung:)
heehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger