Subscribe:

facebook

Feb 22, 2011

Zaman Kecomelan...kott

ini sambungan dari entry yang sebelumnya...hehehe..Zaman Kecomelan..kot

Citer 4 : aku satu tabiat yang luar pelik di kala hujan..iaitu semestinya main hujanlaa. asal bunyi guruh je hormon andrenalin aku naik dengan mendadak.aku sendiri tak tahu kenapa dan mengapa.mak aku sendiri dah boleh agak bila dia panggil aku masa hujan kalau tak menyahut tu haaa..tahula aku ada kat mana.sama ada berada di belakang bukit atau bawah rumah..aku lbih suka dekat bukit..sebab ada air terjun...empangan pun aku boleh buat kat situ.ahahah.tapi tabiat ini aku dah hentikan dengan tiba2..disebabkan satu peristiwa..T_T petir menyambar pokok yang betul2 berada depan aku..dah 3 kali dalam hidup aku nampak nyahh oi! dan terkini dekat GMi..depan tingkap aku T_T

Citer 5 : aku suka sungai..sebab kat sungai ada air..=.=" tapi mak aku tak suka aku pergi ke sungai..wuwuwuwu..bahaya katenya..tapi pernah sekali aku mandi sungai..sampai sekarang tiada siapa yang tahu itu..wakakak...melainkan orang yang baca entry ini..kah..kah..kah.ade satu hari tu..aku pergi ke sungai..sebab aku tahu mak aku asal hari jumaaat pagi je dia mesti pergi ke masjid untuk menurun mendengar kuliah.tapi apa yang tak besnya aku kena lalu dulu depan masjid untuk ke sungai...dah sampai sungai tu aku tengo2 je orang mandi..kempunan gila aku.huh!! tapi telinga aku sentiasa alert dengan bunyi2 terutama bunyi motor.takut mak aku dtg serbu.tapi aku tetap pelik.aku tak dengar pape bila dia datang=.=" senyap je..dah macam ninja.aku rasa macam ada lembaga belakang aku..berderau darah aku..LUTH!!! balek!! nok kene budok neh..dop reti2 lagi..lemas kang baru tau!!...dia marah mungkin kerana aku pernah lemas kat laut kot..LOL..tp ni sungai..tensi..tensi.(sama jelahhh)

Citer 6 : ni bersabit dengan KENING..kecik2 lagi aku dah pandai menghias diri tau...wakakkaka..kening aku dah cacat di buat dek gunting...separuh!! dah macam gangster..aku rse gangster pun lagi macho...aku lak dah macam badut.aku tak tahu apa motif aku gunting kening=.=" sampai sekarang famili ungkit pasal tu..dan pasal GULI itewww..omai~~

p/s terima kasih pada yang sudi baca entry aku sebelum ini, danke;p

9 mengarut:

hana said...

sye pn suke maen hujan...tp dh besa2 nh x de sape yg sudi nak maen ngn sye..
bile saye ajak sume x nk..keciwa tau...
=(

Jumir said...

Mase aku kecik2 dulu...perang Iran n Iraq selalu diperkatakan. Bile time ribut n petir jer...aku akan dok bawah meja sbb kakak aku kata,"tu la....bunyi meriam perang". Nape la...mase tu aku bleh pcaya...

mr delirium said...

hana: hahah..sy main sorang2 je....boleh je..hehehe

mr delirium said...

tula pasal..mse kcik2 senag je kne tipu en..hahahah

sharifahzakiah said...

bese laa kcik2 . hehehe :P

mr delirium said...

hhehe..tau takpe:3

forever love said...

haha..so kening tue dah tumbuh balik ke belum.?

mr delirium said...

uihss..mestila da tumbuh=.="..uhuhu

gEe said...

ish, samseng pun tkut la nk dkat, bile tgk kening bergunting..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger