Subscribe:

facebook

Feb 11, 2011

3 Hari 3 Malam

 tidak aku sangka, rupa rupanya ade sebab kenape khamis dan jumaat aku tak ade kelas..siyotes..haha..dasar konkrit betul mereka2 ini.hurmm..aku kena ambil barang2 untuk projek final year..duh..penat nak mamfus.
aku kene ambil barang dekat bangunan ni la..
hah!teringat pulak aku mase muda2 dulu..aku naik tangga sampai tingkat 13..
takut lambat masuk kelas punya pasal.bangunan ni ada 15 tingkat .fuhh..gilos.

ni contoh barang2 yang aku kene ambil...banyak lagi lah..
sem ni tak boleh main2 lasum..kalau projek setakat rm100-200 
boleh lagi aku melepek kat bilik nuh..
tapi ni satu komponen dah ribu2 bang =.='

gambar ni gimik je..haha...tu ada nampak penyapu tak?
kat situla akan terhasilnya satu projek bernama 
COLLAGEN POWDER AUTOMATED PLANT
wahhh eksaited gilos...<padahal tak sabar2 nak keluar dari GMi neh>
yang besar kejadah tu aku tak ingat apa nama.ada sabit distillation kot

dah last sem aku di sini..tapi sampai sekarang aku tak
tahu apekebende kah name bangunan itu..
dah macam loji.

sedang aku asyik baca dekat satu papan kenyataan tu..
terkejut mak nak oi!
lecturer aku bergambar dengan snoop dog..walao!
amboih..kemain posing...blah2..
sentap hati mak nak..

dah itu aje..aku fenat yang amat...boring pun ada malam2 neh, oh Tuhan..
tabahkanla hamba mu ini.<tetibe>

4 mengarut:

cik 18 said...

nasib sungguh aku hanye bermain dengan command2 di computer...

reject keje lab..

mr delirium said...

hahaha..sekatang ni kire kau beruntung ke..or kau yang beruntung..hahaha

aiex sepet said...

yang snoop dog tuh xleyh blah!! hahaha

mr delirium said...

tau takpe..terkejut aku tgk lecturer aku bergambar ngn si die..hahah..siap wat hand motion lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger