Subscribe:

facebook

Jan 22, 2011

Terima kasih:)

smile always(:
Untuk pengetahuan korang hari ni..hari lahir aku..heheh..aku terharu gila sebab ma aku orang yang 1st wish kat aku.aku nak kol, tapi aku fikir dia nak tido...so,hari ni aku kol la..haha.cakap lama2 pun xpe..free seminggu kot..wakaka.maxis lak kedekut...satu hari je..dem..alah..bukanya aku guna sangat maxis tu..wakaka<teruknya ayat aku>

selamat hari lahir esok
terima kaceh:)
cme2..


mesej tu aku dapat pukul 10.20 malam...awal gila..wakakaka.lul..walaupun ringkas tapi amat bermakna bagi aku..tak pernah ada kek2 besday..aku tak kisah pun tu semua.yang penting aku nak punya keluarga yang bahagia..ambil berat.
kasih ibu membawa kita ke syurga..kasih bapa untuk selamanya..

selepas tu akak pulak yang mesej dalam pukul 12..03pagi..eh, mana abang2 aku! haha...tak pe..lelaki memang macam tu.sama ada tak ingat.atau malas nak wish tu je..ye dak.

tapikan..aku suka satu wish dari kawan aku dalam facebook tu..hehe..

hepibufday beruk..


tengah2 aku menaip ni..dalam 10.20pg..aku dapat satu kol dari kawan lama aku..dari sekolah rendah sampailah menengah..sampaikan fardhu ain pun same.aku save nama dia sawan..haha..tak pernah2 dia kol aku..

"helo, ni kat mane ye.."
"ni kat dalam bilik.."<bodos tol aku>
"erm, yela..sape ni.."
"oh,ingatkan ape td,ahmad la.."
"ahmad bende....adoi"
"laaa...ni akula..luth ni sawan kan,safwan2..."<mahu je aku jawab ahmad albab>
"haa luth..mung save lagi ek no aku..."
"ape tak savenye..no yang ko pki tu no lame aku..haha.."
"hahaha..ye2..hepi besdayla..haha"
"wahh..sape bgthu mung..."
"lor..kate no mung..aku dapat kol free la..wakakaka."
"adus.."
aku borak panjang dengan dia..belajar dekat Tun Hussein Onn kot...perghh..amek mechanical...asal ramai sangat amek kos tu..=.="

erm, aku tido pukul 4pagi kot...tengok ke cerita cuti-cuti cinta..erk..<dah takde cite lain ok> nasi lemak 50 sen...50sen..50sen..wakakak..buduss!

aku tak kisah itu ini..
tetap sama sahaja..
aku penting diri.
motifnya..
happy birthday to me:)
got alto?

p/s terima kasih pada kawan2 yang wish kat aku dalam facebook dan hp:)

8 mengarut:

jambancomel said...

bro happy besday ghe ghe ghe

mr delirium said...

tenkiu abang imam:))☺

aiex sepet said...

lup,nak adiah~ hahahaha

mr delirium said...

tenkiu ayie syG♥
erk..

cik 18 said...

epi burpday..
semoga panjang umo murah rezeki...
semoga dapat kerja bagus2..
semoga dipermudahkan segala urusan..
semoga hidup sendtiasa dalam redha Allah..

mr delirium said...

terima kasih cik 18:D

Yuni Aisyah said...

even dah wish nak gk wish balik kt blog..hehe

hepi besday luthfi...:)

mr delirium said...

maceh:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger