Subscribe:

facebook

Dec 5, 2010

Suatu Ketika Kau...

kau malu cium ma abah kau depan orang ramai..
bodohla kau..cium pakwe berani plak kau..
along teman ma pergi pasar jap..
malas..kalu pergi 15 minit da merungut....
kau kua ngan makwe seharian..?
solat entah ke mana.

kau benci ma kau selalu bising?
haha..kelakar..
subuh...subuh!!
aku pun tak suke weh..
benci mane kau kat die..die tetap ma kau.
ikut jela kate dorang selagi dorang masih bernyawa.

sayang..hadiah mane?
tunggu...special punya i bg kat syg :)
kat ma kau? mane adiahnye?...
tunggu..3 helai kain 1:3, 7 tali pengikat saya bagi.
dengan ma abah kau..
kau berkira macam2.

eh kaum Adam...
kau tak payah agungkan bini@awek kau..
tak payah nak cium2 tapak dorang..
satu wanita je yang patut sanjung..maaaaa kau la!

eh kaum Hawa...
dengarla cakap suami kau..
selagi suami kau bawa kau ke jalan yang lurus..
tak payah nak lari2 dari umah ikut jantan yang belum tentu jadi laki kau..

adoi..ma abah aku kunola...
abah aku balas mesej pun tak tahu..
lantak kaula..pedulik..
aku sayang die..
eh, kuno dorang tula yang buat aku pandai membaca...
haa..abah aku marah kakak..
adik seluar ketat tuh..
aku nampak..erk..xketat pun hahah..
motif..abah aku syangkan akak aku..

ma aku duk gelak...haha..
iklan tunjuk orang menangis..
eh ! kalu kau menangis tak pandai mengaji, tulis@ baca jawi..no hal la beb.
ini ape jadah sebab pitching lari, lagu tak sesuai..zzzz
douche bag~

ma abah kau suka banding denagn anak orang lain..?
sakit hati betulkan..
haa..aku suke duk kat kampung..hutan lagi bagus kot.
takde aku kenal sumber2 yang melalaikan..
sosial sane sini..

owh anak aku nanti..abesla..oohhhemmji! rosak2..
hantar pondok?? ..kat situ pilihan terakhir mak bapak sekarang..isk
budak yang tak rosak pun boleh jadi rosak.
mana kau tahu?
sebulan pun aku aku dapat rasala..
kau lemah..kasihan...kau kuat..jadila Ustaz Azhar.
semuanya atas diri masing2..
sekian..

p/s sama2la kite muhasabah diri kita.. nasihat menasihati..ingat mengingati.
salam Awal Tahun...btw, ma aku call..suh bace doa awal dan akhir tahun..sikit pun aku tak ingat. Tiap tahun die ingatkan..sumpah aku menangis gila2 kalau dorang dah tak ada...siapa nak nasihat aku lagi.



6 mengarut:

Mohd Khirul Amri Bin Hasan said...

weyh ko cium x maa abah ko dpn khalayak ramai?

mr delirium said...

ask them :)

Mohd Khirul Amri Bin Hasan said...

ari tu tyme nk g kuantan x cium pun~...truk giler, da la kene perli ngan abang..hak3 cik M~

mr delirium said...

bile pulak tuhh...kuantan bile aishh

cik 18 said...

luv diz entry...

parents, 10 pakwe/makwe pon tak dapat ganti kasih sayang mereka..

mr delirium said...

maceh cik 20:">

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger