Subscribe:

facebook

Nov 21, 2010

Rahsia kecantikan J Lo



kantoi sudah..inilah rahsia kau selama ni ye..

aku xtahu betol ke tak..cube korang bace ni...hehe

mengorek hidung dan memakan sisanya ialah salah satu cara terbaik menjaga kesihatan tubuh badan, dakwa seorang doktor terkenal di Austria.Pakar paru-paru yang beribu pejabat di Innsbruck, Prof Dr Friedrich Bischinger, berkata golongan yang mengorek hidung dengan jari mereka lebih sihat, lebih gembira dan mungkin lebih sensitif kepada perubahan tubuh mereka.

ish..ish..lagi?

perubatan moden cuba melakukan perkara sama melalui kaedah lebih rumit, sesiapa yang mengorek hidung dan memakannya dapat meningkatkan sistem imunisasi tubuh secara semula jadi dengan percuma.

ni fakta tentang tahi hidung..

Tahi hidung pertama:  tahukah anda bhwa tahi hidung paling berharga dan trmahal adlah milik Scarlett Johansson? di mana beliau tlh menghembuskan tahi hidungnya di atas tisu, dan kmudian menjualnya dgn harga 5,300 US Dollar di eBay. mahalnya..eh! aku nak jual aku punya tahi hidung..ade sape2 nak tak?? harga boleh runding..email aku okeh! ;p 

Tahi hidung kedua: tahukah anda, bhw tahi hidung yang keluar bersam2 dgn bersin boleh mncapai kljuan 100 batu sejam@ 160km/h..perghhh!! boleh wat lumba2 ni..haha..cuba korang tak tutup mata masa bersin..nasib kau x baik mau tersembur beb biji mata tu!


Jom Lumba!


8 mengarut:

Amir Auxin said...

mana ko dpt fakta ntah. haha

mr delirium said...

hehhe...aku pon ingt dapat kat mane..dalam lepi aku ni ad mcam2 bnde "plik";p

Ariffin Khomeini said...

Qulup freak

mr delirium said...

yipen freak~~@@

Mohd Khirul Amri Bin Hasan said...

weyh~ nak taik idum ak x? free je neh~

mr delirium said...

taek idung kau low kelas~

Dakjaat said...

dorang ni spesis suka makan taik hidung ke? pengotor betul..

Salam lawatan dari Admin 'Blogger's Malaysia' (^___^) (http://dakjaat.com)

fyna said...

huhuhuhu..bley caya ke nih?



jom singgah n follow belog saya...
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger