Subscribe:

facebook

Oct 15, 2010

antara mesej dan face to face..

assalamualaikum w.b.t..
dengan ini ak mulakan dengan entry pertamaku..:D
hahaha...

adkah aku sedang teruja..entahla..

berkaitan dengan title aku ini...
ia adlah berkaitan dengan hubungan di antara lelaki dan perempuan..khususnya pasangan yang sedang bercinta..aku ada dapat satu cerita dari kawan aku..kadang2 bile mesej ni prselisihn faham mudah berlaku.
kalu tiap2 hari mesej, mesti dalam satu hari tu xsah kalu xde gado punye..senang cite bile mesej..senang je leh jadi gdoh..bile call tak de lak nk tinggi suara..haha

intonansi mase bace mesej juga penting...ape tak nye..cnthnye --> "saya de hal sikit ni..nt mesej,ok"..cbe korang sume bace dgn nada marah..maka marhla ayat tu...klu manje?? sndiri fikir..

kalu tertambah tanda "!" sikit dikatenya mrah..manela tahukn kot2 si jntn tu ter...ter..tekan..ish2..dan sebaliknye jugakla.* nati kate aku bias pulak..hehe...

jika kita bersemuka pulak lain citenya.. masalah susah nak timbul..nada kita dapat manipulate..memek muka dapat kita ubah ikut situasi..

bagi siapa2 yang bace ni..kalu korang ade clash s mase mesej..or mintak clash guna mesej..aku rase itu adalah adalah perkara bodoh..org penakot je mintak clash guna mesej...same je ngn pasangan yang mintak cerai..

p/s aku tak tahu betolke tak eja intonansi tu :)

7 mengarut:

Yuni Aisyah said...

hehe..setuju..kadang2 lawak bile fikir..;D

cEro said...

haha, semuanya terpulang kpd individu utk mentafsir...
tp, mesej tak sesuai bincang hal serius, sbg contoh kalo couple tgh gado...

Bukan Gadis Comel said...

setuju!

mr delirium said...

yeah..mesej memang tak seswai bncg hal serius..tap masih berbuat demikian..

cik 18 said...

jangan xpecaye, saya mangsa mesej..hehe..skrg bolehla ketawa tpi dlu, rase geram gile sbb pts dlm msg je...bila kol xnak angkat..

mr delirium said...

sesungguhnye..kalu kol xnak agkt..die seorg yg penakot..:)

syairahmohdanuar said...

haahaa..betol sangat!!kwn sy slalu gado bile mesej :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger