Subscribe:

facebook

Jan 20, 2011

Diri ini

aku..
aku masih mencari2 bayang2 aku yang dulu.
diri yang membuatkan orang senang dengan aku..
diri yang membuatkan orang gembira dengan aku..
aku mungkin sudah berubah..
aku tidak tahu mengapa..

aku mohon..
maafkan aku jika aku selalu menyakiti mu..
itu kelemahan aku..
aku lemah dengan air matamu..
tetapi ingatla walau sekejap..
kegembiraan yang kita pernah lalui bersama..
aku sentiasa kenangkan saat itu..

kau adalah permulaan bagi aku..
aku sentiasa berharap hanya kau yang satu..
harapanku kau jugalah akhirnya..

4 mengarut:

aiex sepet said...

engkau memang sudah berubah.....dulu engkau bukan macam nih...kenape??? kenape??? kenape semakin sihat neh?? ouh tuhan~

sugar2 kapas strawberry said...

nice :)

Yuni Aisyah said...

wah x sangke....!!best2..

luahan hati luthfi ke.???jgn hilang identiti diri sudah..:P

Yuni Aisyah said...

lawa la templete baru..suke2..hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
blogger widgetsblog statistics widget for blogger